Sa montowane i faktycznie temperatury w komorze potrafią być potężne. Kiedyś sprawdzałem latem po długiej jeździe i był ledwo letni wiec osłony spełniają swoją funkcję.
A kodowanie polega na określeniu:
- rodzaju akumulatora (AGM/EFB/zwykły)
- pojemności
- producenta
- numeru seryjnego
na tej podstawie system wie ile może ładować i jak, buduje sobie Krzywe ładowania oraz zarządza energia.
np jak wkodujesz zwykły akumulator to nie ma start stop i nie ma rekuperacji energii.
Tak samo na tej podstawie przy aktywnym SS wie ile może go potrzymać wyłączonego - bo przy AGM rozładowanie do połowy nie robi na akumulatorze żadnego wrażenia a dodatkowo wystarczy kilka razy hamowanie silnikiem i mamy wpompowane kupę energii ( ładnie to widać w vcds jak działa rekuperacja i od razu widać ze zwykły akumulator skończyłby się znacznie szybciej)
A kodowanie polega na określeniu:
- rodzaju akumulatora (AGM/EFB/zwykły)
- pojemności
- producenta
- numeru seryjnego
na tej podstawie system wie ile może ładować i jak, buduje sobie Krzywe ładowania oraz zarządza energia.
np jak wkodujesz zwykły akumulator to nie ma start stop i nie ma rekuperacji energii.
Tak samo na tej podstawie przy aktywnym SS wie ile może go potrzymać wyłączonego - bo przy AGM rozładowanie do połowy nie robi na akumulatorze żadnego wrażenia a dodatkowo wystarczy kilka razy hamowanie silnikiem i mamy wpompowane kupę energii ( ładnie to widać w vcds jak działa rekuperacja i od razu widać ze zwykły akumulator skończyłby się znacznie szybciej)
Komentarz